سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت سفارشی شما در مشهد با تخفیف ویژه

نظر

از زمان تشکیل شبکه جهانی وب تا به الانف تغییرات بزرگی در این فضا رخ داده است که می‌توان به ظهور موتور‌های جستجوی قدرتمند و هوشمند مانند گوگل اشاره کرد. همانطور که می‌د‌انید، روز به روز به تعداد وب‌سایت‌های شخصی اضافه می‌شود. صاحبان مشاغل مختلف چه در حوزه بهداشت و درمان و چه در حوزه تجارت آنلاین و خدمات، به دنبال ارایه اطلاعت و کسب اعتبار در فضای جهانی وب هستند. دلیل این کار مشخص است چرا که امروزه با پیشرفت فناوری و تکنولوژی‌های دیجیتال، بازاریابی به سمت این بستر کشیده شده است و مردم برای یافتن خدمات و کالاهای مورد نیاز خود به اینترنت، فضای وب و شبکه‌های اجتماعی روی آورده‌اند. و کسانی در این بین دیده خواهند شد که بتوانند در نتایج جستجو در وب توسط مخاطبان دیده شوند.

طراحی سایت باید از جنبه‌های مختلف با نوع کسب‌وکار شما متناسب بوده و همچنین از امنیت و پشتیبانی خوبی برخوردار باشد. تیم یاراپلاس که طراحی سایت شخصی در مشهد ارایه می‌کنند. در ادامه به لزوم داشتن سایت شخصی و همچنین روش‌های طراحی سایت متناسب با کسب‌وکار شما خواهد پرداخت. پس اگر قصد طراحی سایت شخصی در مشهد را دارید، این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

دلایل استفاده از طراحی سایت اختصاصی

آیا می خواهید در حوزه رقابتی شغل خود پیشرو باشید؟ طراحی سایت شخصی در مشهد توسط یاراپلاس، می‌تواند به شما در انجام این کار کمک کند. اگر احساس می‌کنید در یک فضای رقابتی قرار گرفته‌اید، نگران نباشید، زیرا همه کسانی که اهداف بزرگ دارند، در یک نقطه از روند زندگی خود با این مبارزه روبرو خواهند شد. خبر خوب این است که روش‌هایی وجود دارد که باعث می‌شوند تا کسب‌وکار و شغل شما، مورد توجه کارفرمایان آینده قرار گیرد. یکی از این روش‌ها، ایجاد تصویری آنلاین با طراحی سایت شخصی در مشهد، برای کمک به هموار کردن راه موفقیت در عصر اینترنت است. در حال حاضر سلاح مخفی جدید شما، ایجاد وب سایت شخصی است. در ادامه بررسی می‌کنیم که چرا طراحی سایت شخصی در مشهد، می‌تواند برای شغل و کسب‌وکار شما مفید واقع شود.

1. یک وب سایت شخصی به افراد کمک میکند تا شما را راحت‌تر پیدا کنند

همانطور که می‌دانید عصر، عصر اینترنت است و همه افراد نیاز‌های خود را در این بستر جستجو می‌کنند. حتی اگر قصد سفارش و یا دریافت خدمات از طریق اینترنت را نداشته باشند، تحقیقات در مورد نیازشان را در اینترنت انجام می‌دهند. بنابراین طراحی سایت شخصی در مشهد و یا هر شهر دیگر، به شما کمک خواهد کرد تا مخاطبان به راحتی شما را پیدا کنند و در مورد خدمات شما بخوانند. نمایش وب‌سایت شما در نتایج جستجو با نام دامنه منحصر به فرد خود، علاوه بر ایجاد اولین تصور عالی نسبت به شغل شما، برای جلب اعتماد افراد نیز بسیار تاثیرگذار خواهد بود. با داشتن وب سایت شخصی، مردم از سراسر جهان می‌توانند شما را بشناسند، از شما پیروی کنند و با شما ارتباط برقرار کنند، که این امر می‌تواند نه تنها به ارتباطات جدید بلکه منجر به ایجاد فرصت‌های شغلی بهتر شود.

2. داشتن وب سایت شخصی یک مزیت رقابتی محسوب می‌شود

از آنجایی که وب سایت شخصی، نشان دهنده تجربه کاری و تحصیلات شما است، از این نظر شبیه به یک رزومه کاری مفصل و خوب است. برخی حتی آن را یک وب سایت رزومه شخصی میدانند. هنگامی که اقدام به طراحی سایت شخصی خود می‌کنید، فرصت‌های زیادی را برای پرداختن به بازاریابی آنلاین کسب می‌کنید. از این فرصت‌ها بیشتر استفاده کنید تا نقاط قوت خود را به نمایش بگذارید و مشتریان را به انتخاب شما برای ارایه خدمات و کالا، تشویق کنید. به گونه‌ای که بدانند چرا باید شما را انتخاب کنند. اطمینان حاصل کنید که نمونه کارها، تصاویر مربوطه و نظرات مشتریان سابق، شما را یک سر و گردن از رقیبانتان بالاتر نشان دهد. اغلب برای داشتن وب سایت های شخصی طراحی سایت وردپرسی را پیشنهاد می کنیم.

3. طراحی سایت شخصی در مشهد، امکان خلاقیت بیش‌تر را فراهم می‌کند

هنگامی که شروع به سفارش طراحی سایت در مشهد، میکنید، این فرصت به شما داده میشود که افکار خلاقانه خود را به جریان بیاندازید. اگر در مورد زندگی خود، مقالات اصلی یا طرح مورد نظرتان در وب‌سایت شخصیتان صحبت کنید، شخصیت شما در گوشه و کنار اینترنت خواهد درخشید. تک تک جزییات و عناصر سایت شما، درمورد اینکه شما یک فرد حرفه‌ای هستید، صحبت میکند، بنابراین مطمئن شوید که از آن‌ها به نفع خود استفاده می‌کنید. هیچ راهی به اندازه طراحی سایت شخصی، به شما امکان بروز خلاقیت‌هایتان را نمی‌دهد.  موضوع مهمتر و مورد توجه تر این است که طراحی سایت ارزان قیمت چیزی است که اغلب به دنبال آن هستیم ، که با کمترین هزینه به حداقل هایمان برسیم.
برای مثال طراحی سایت فروشگاهی که فقط در جهت ورود به دنیا دیجیتال قصد سرمایه گذاری دارند، با کمترین هزینه از بهترین امکانات بهره می برند. 

4. وب سایت شخصی نسبت به رزومه پویاتر است

یک فکر عاقلانه درباره محتوای سایت این است که به طور مرتب رزومه خود را به روز کنید و نسخه‌های مختلفی را برای درخواست‌های مختلف شغلی، داشته باشید. آنچه یک وب سایت را از رزومه جدا میکند این است که شما فقط باید آن را به روز کنید، و نیازی به بازنویسی و چاپ نسخه‌های جدید از آن وجود ندارد. می‌توانید با طراحی سایت، موارد جدیدی مانند: پروژه های جدید، جوایز و لوح‌های تقدیر، مهارت های جدیدتان و موارد دیگری که مهم هستند را به آن اضافه کنید.

 

 

طراحی سایت?

 

5. داشتن وب سایت شخصی در دستیابی به مهارت‌های جدید به شما کمک میکند

هنگامی که اقدام به سفارش طراحی سایت شخصی در مشهد میکنید،در صورت مشورت با متخصصان یاراپلاس، متوجه خواهید شد که چه چیزی برای گنجاندن در وب‌سایتتان مفید است و چه چیزی مؤثر نیست. برای اینکه وب‌سایتتان ظاهری زیبا و حرفه‌ای داشته باشد، میتوانید وب سایت شخصی خود را شخصیسازی کرده و صیقل دهید. علاوه بر این، می‌توانید تولید محتوای باکیفیت را توسط متخصصان یاراپلاس انجام دهید و حتی بعد از مدتی خودتان اقدام به تولید محتوای با کیفیت کنید. بعد از اینکه کار با وب‌سایت را آموختید، نه تنها می‌دانید که چگونه بازدیدکنندگان خود را جذب کنید، بلکه یاد خواهید گرفت که چگونه در رسانه‌های اجتماعی به دیده شدن و ارتقاء سایت خود بپردازید. علاوه بر این، وقتی متوجه شوید که باید در موتور جستجوی گوگل رتبه خوبی کسب کنید،جنبه‌ های اساسی سئو را نیز درک خواهد کرد. و کسب این مهارت‌های اضافی باعث پیشرفت کسب‌وکارتان و متمایز بودنتان از بقیه خواهد شد.

احتمالاً الان با خودتان فکر میکنید: «می دانم که باید یک وب‌سایت شخصی داشته باشم اما چگونه میتوانم یک وب سایت شخصی طراحی کنم؟ آیا خودم می‌توانم یا باید به متخصصین طراحی سایت در مشهد مراجعه کنم؟». خوشبختانه امروزه طراحی سایت ، به لطف سیستم های مختلف مدیریت محتوا (CMS) آسان‌تر شده است. وردپرس و جوملا احتمالاً محبوب‌ترین سیستم های مدیریت محتوای سایت هستند که با توجه به سهولت استفاده آن‌ها، این محبوبیت جای تعجب ندارد. در ادامه به توضیح این روش و همچنین روش دیگر طراحی سایت را توضیح خواهیم داد که توسط یاراپلاس که دارای تیمی حرفه ای در زمینه طراحی انواع سایت ها از جمله: طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت شرکتی و شخصی و .. است، اجرا می‌شود.

 

 

طراحی سایت شخصی ?

 

انواع روشهای طراحی سایت

طراحی سایت شخصی در مشهد با استفاده از (CMS):

کلمه CMS مخفف واژه Content Management System یا همان سیستم مدیریت محتوا است. این سیستم‌ها برنامه‌هایی هستند که به طراحی، مدیریت و بروزرسانی وب‌سایت کمک می‌کند و دارای ابزارهایی برای مدیریت وب‌سایت هستند. این سیستم‌ها مدیریت ساختار وب‌سایت، طرز نمایش صفحات وب‌سایت و ارتباط آن‌ها با منوها را در بر می‌گیرد. اگر بخواهیم به زبان بسیار ساده بگوییم؛ سیستم‌های مدیریت محتوا نرم افزارهایی برای طراحی سایت به روش ساده و بدون برنامه نویسی پیشرفته هستند.

همانطور که می‌دانید طراحی سایت در مشهد؛ به مهارت‌ کدنویسی با چند زبان‌ برنامه نویسی، نیاز دارد. سیستم‌های مدیریت محتوا، با ارایه محیطی ساده و کاربردی، نیاز به این مهارت و زبان‌های مختلف برنامه نویسی را کاهش داده‌اند. با استفاده از این سیستم‌ها بدون نیاز به داشتن مهارت برنامه نویسی پیشرفته و اطلاعات تخصصی، می‌توان سایت قابل قبولی را راه اندازی و مدیریت کرد.

 

 

طراحی سایت شخصی ?

 

برنامه نویسی اختصاصی سایت شما: 

در روش طراحی سایت با برنامه نویسی اختصاصی، تیم یاراپلاس برای طراحی سایت شخصی در مشهد، تمامی قسمت‌های وب‌سایت شما را بصورت سفارشی با کدنویسی طراحی می‌کنند. در این روش، تیم ما با بررسی نیاز‌های دقیق شما و تحلیل آن‌ها، اقدام به کدنویسی برای طراحی قالب گرافیکی کرده و پس از ان قسمت‌های دیگر سایت را با توجه به نیاز شما پیاده سازی می‌کنند.

 

مقایسه دو روش طراحی سایت  توسط تیم یاراپلاس انجام می‌گیرد

برای اینکه شما عزیزان با روش کار ما بیش‌تر آشنا شوید ترجیح دادیم تا مقایسه‌ای را از برخی جهات، بین دو روش طراحی وب سایت ارایه دهیم تا به نگام سفارش تصمیم تیم یاراپلاس را مبنی بر طراحی سایت شخصی شما بهتر درک کنید.

سفارشی سازی وب‌سایت

با استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوا، می‌توان از بین تم‌های از پیش طراحی شده، قالب گرافیکی برای سایت انتخاب کرد و ویژگی‌های دیگر را با نصب برنامه‌هایی به نام پلاگین به وب‌سایت اضافه کرد. اما هنگامی که صحبت از سفارشی سازی متناسب با نیاز مشتری مطرح می‌شود، سیستم‌های مدیریت محتوا، کارایی زیادی نخواهند داشت. با برنامه نویسی اختصاصی، می‌توان تمامی ویژگی‌های مد نظر کارفرما را ایجاد کرد و یک سایت شخصی منحصر به فرد طراحی کرد. عملکرد اصلی سیستم‌های مدیریت محتوا قابل تغییر نیست، اما برنامه نویسی اختصاصی هیچ محدودیتی نخواهد داشت.

به طور مثال در طراحی سایت شرکتی نیاز بسزایی به سفارشی سازی و تغییر کدهای غالب داریم.

امنیت

در مورد امنیت طراحی سایت شخصی در مشهد، باید گفت که اکثر سیستم‌های مدیریت محتوا، منبع باز بوده و هر کسی دیگری به آن‌ها دسترسی دارد. همین ویژگی، کار هر کسی که قصد هک یا تخریب وب‌سایت را داشته باشد، راحت‌تر می‌کند. هر چند که این سیستم‌ها برنامه‌های تقویت امنیت دارند اما در وب‌نویسی اختصاصی، هر وب‌سایت دارای کد‌های مخصوص بوده و یافتن نقص امنیتی برای این سایت‌ها کار سختی است.

انعطاف پذیری

بسیاری از کسب‌وکارها ویژگی‌های خاصی را برای وب‌سایت شخصی، می‌خواهند. برای مثال ارتباط با سیستم پردازش سفارش یا درگاه بانکی و یا ارتباط با برنامه‌های دیگر. در طراحی اختصاصی سایت سایت شخصی در مشهد، تیم یاراپلاس، سایت را متناسب با نیاز‌های شما کدنویسی و طراحی خواهد کرد و تمامی این موارد در نظر گرفته خواهد شد. اما در سیستم‌های مدیریت محتوا باید بررسی شود که آیا سیستم و قالب مور نظر با نیازتان سازگار است یا نه.

به روز رسانی

هر وب‌سایتی پس از مدتی نیاز به به روز رسانی خواهد داشت. سیستم‌های مدیریت محتوا معمولا ماهانه به روز رسانی می‌شوند اما در برنامه نویسی اختصاصی امکان به روز رسانی بسیار کم و یا امکان پذیر نیست. البته توجه به ان نکته نیز بسیار مهم است که سایت‌های طراحی شده با برنامه نویسی اختصاصی حتی بدون به روز رسانی نیز امن و کارآمد خواهند بود.

سرعت اجرا

در صورتی که برنامه نویسی سفارشی در طراحی سایت، توسط تیم مجربی انجام گیرد به مراتب سرعت و کیفیت بهتری از سیستم‌های مدیریت محتوا خواهد داشت، سیستم‌های مدیریت محتوا به علت حجم بسیار بالایی که دارند کندتر از سایت‌های طراحی اختصاصی عمل می‌کنند.

قیمت و مدت زمانی طراحی سایت

با توجه به اینکه طراحی سایت  در مشهد، توسط تی یاراپلاس با استفاده از این دو روش انجام می‌گیرد، باید گفت که طراحی سایت با سیستم‌های مدیریت محتوا به مراتب قیمت کمتری از طراحی اختصاصی خواهد داشت. چرا که طراحی اختصاصی به مهارت و تخصص بالایی نیاز دارد که در مورد استفاده از سیستم‌های آماده، درگیری بیش‌تری دارد. از طرفی به دلیل اینکه در طراحی سایت به روش برنامه نویسی اختصاصی، بعد از اتمام کار نیاز به تست و اشکال‌یابی وجود دارد زمان آماده سازی و تحویل وب‌سایت، بیش‌تر از روش طراحی با سیستم‌های مدیریت محتوای خواهد بود.

 

 

سایت وردپرسی?

 

با توجه به مطالبی که مطرح شد می‌توان نتیجه گرفت اگر نیاز به یک سایت نسبتا ساده و یا تا حدودی پیشرفته دارید، می‌توان با روش طراحی سایت با استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوا، سایتی قابل قبول توسط تیم طراحی ما، در مدت زمان کوتاه طراحی و تحویل داده شود. اما اگر نیاز به وب‌سایتی کاملا سفارشی و خاص دارید، طراحی آن به مراتب هزینه، زمان و پیچیده‌گی زیادی را در بر می‌گیرد و فقط روش برنامه نویسی اختصاصی جوابگوی نیاز شما خواهد بود. تیم یاراپلاس با سابقه طراحی سایت شخصی در مشهد و رضایت مشتریان پیشین، برای ارایه مشاوره و خدمات طراحی و مدیریت وب‌سایت، در خدمت شما عزیزان می‌باشد. ما نه تنها در طراحی سایت همراه شما خواهیم بود، بلکه در صورت درخواست شما، تمامی خدمات مربوط به وب‌سایت را برای شما انجام خواهیم داد. در صورت داشتن سوال، می‌توانید با بخش ارتباط با مشتری یاراپلاس تماس حاصل کرده یا از طرق دیگر که در سایت معرفی کرده‌ایم، نظرات و سوالاتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

هویت سازی در طراحی سایت

این موضوع را میخواهیم با مثالی ساده توضیح دهیم.

فرض کنید شما دوستانی دارید که وقتی در جمع آن ها حضور ندارید میخواهند راجب شما صحبت کنند.در این مواقع آن ها خصوصیاتی از شما را بازگو میکنند که وجه تمایز شما با دیگران باشد که این تمایزها میتواند هم جنبه مثبت و هم جنبه منفی داشته باشد.یعنی اینکه دوستانتان دقیقا هویتی از شما رابیان میکنند که در ذهن آن ها جا داده اید که میتواند شامل صحبت کردن ، نوع رفتار و اخلاق و … باشد.برند شما هم به همین گونه است که چه کسانی در مورد برندتان صحبت میکنند و چه ویژگی هایی از آن را بیان میکنند.

برند همانند یک موجود زنده عمل میکند!  دارای ویژگیها و صفاتی است که میتواند هم جنبه مثبت و هم جنبه منفی داشته باشد که بازتاب قدرت برند شما است. شما در این زمینه باید تلاش کنید تا بتوانیبد یک وجه تمایز خوب بین برند خود و دیگر برند ها ایجاد کنید و در جامعه هدفی که در حال تلاش  در آن هستید بهترین بازخورد ها دریافت کنید ؛ بر سر زبان ها بیوفتید تا شاهد پیشرفت مجموعه و برند خود باشید.

 

هویت سازی در شبکه های اجتماعی

هدف از هویت سازی در شبکه های اجتماعی به نوعی تلاش اشخاص برای به وجود آمدن آگاهی از شخصیت خود در میان مخاطبان و جامعه هدفتان تعریف میشود و این مسئله باعث ایستادگی در یک جامعه و رسیدن به موفقیت شخصی یا حرفه ای.

رسانه های اجتماعی کار شما را در برند سازی شخصی راحت میکنند و افراد میتوانند از این طریق به مخاطبان بیشتر و گسترده تری دست پیدا کنند.البته باید بدانید داشتن یک پروفایل در رسانه های اجتماعی کافی نیست و شما درک مناسبی از محتوای آنلاین داشته باشید.

راهکارهای افزایش بازدید وب سایتها:

یکی از اصلی ترین کارهایی که مدیران هر وب سایتی باید در نظر داشته باشند، افزایش بازدید وب سایت است. همچنین اگر شما صاحب کسب و کار آنلاین هستید باید افزایش بازدید وب سایت را جزو ارکان اصلی کسب و کارتان بدانید. اگر وب سایت شما بازدید بالایی داشته باشد،  در آینده نزدیک شاهد نتایج مطلوبی خواهید بود. از گذاشتن مطالب اضافی داخل سایت جدا خودداری نمایید، زیرا از بازدید کنندگان سایت کاسته میشود و در نهایت منجرب به ترک کاربران وب سایت میگردد.

 

روشهای افزایش بازدید وب سایتهای شخصی

استفاده از مقاله و محتوای مناسب برای سایت

اولین قدم برای افزایش بازدید سایت، استفاده از محتوای انگیزشی و مناسب است. برای اینکه سایت شما بازدید بالایی داشته باشد بایستی مطالب مفیدی در حوزه کاری خود داخل سایت بارگذاری کنید. همچنین سعی کنید همیشه مطالب و محتواهایی که داخل سایت قرار میدهید را آپدیت نمایید. در اینباره پیشنهاد میشود از سئوکاران درخواست کمک داشته باشید، زیرا گوگل از الگوریتمهای خاصی پیروی می‌کند که اگر نقصی داخل محتوای شما باشد، در رتبه بندی سایت تجدید نظر خواهد کرد.

قابل به ذکر ست اگر از محتوای متنی استفاده میکنید، حتما از کلمات و عباراتی استفاده نمایید که میزان سرچ بیشتری را در بین کاربران دارند. نکته بسیار مهم این است که اگر خواهان ارتقای رتبه سایت هستید، بخش سئو را جدی بگیرید تا شاهد تعداد بازدید بالای سایت خود باشید.

همکاری در فروش محصولات و بک لینک

یکی دیگر از مواردی که پس از طراحی سایت شخصی باعث افزایش بازدید میشود، همکاری در فروش محصولات است. به عنوان مثال شما میتوانید با تبلیغ محصولات وب سایت فروشگاهی دیگر، بازدید سایتتان را بالا ببرید به این شکل که وب سایتها با یک دیگر توافق کنند و با تبلیغ وب سایت یک دیگر هر دو سایت افزایش بازدید قابل توجهی داشته باشند. تبلیغات داخل سایت شما باعث میشود تا کاربران بیشتری از وب سایتتان دیدن کنند چرا که میدانند با گذشت مدت کمی شما تبلیغ وب سایتی را خواهید گذاشت که شاید خدمات آن مورد نیاز آن کاربر باشد.

استفاده از اسم برند‌های معروف در مقاله سایت

یکی دیگر از روش‌هایی که به افزایش بازدید سایت کمک خواهد کرد، نام بردن از وب سایت‌های معروف و مشهور است. زیرا به کار بردن عبارات داخل وب سایت خودتان از جمله نام وب سایت‌های معروف که سرچ بیشتری دارند، باعث می‌شود که بازدید سایت شما افزایش پیدا کند. به عنوان مثال نام بردن از چهره معروف پاول دروف داخل وب سایت که تقریبا روزانه سرچی بالغ از 1000 تا دارد، در افزایش بازدید سایت شما تاثیر خواهد گذاشت.

 

 

طراحی سایت در مشهد?

 

فعالیت در شبکه‌های اجتماعی

امروزه شاهد فعالیت بسیار بالای کاربران ایرانی داخل شبکه‌های اجتماعی هستیم. همین امر باعث شده که برخی مدیران سایت از این فرصت ویژه استفاده کافی را ببرند. آن‌ها با تبلیغات مکرر و بسیار بالای وب سایت خود در شبکه‌های اجتماعی از جمله تلگرام و اینستاگرام، توانسته‌اند بازدید وب سایت‌شان را افزایش دهند. برای این که داخل شبکه‌های اجتماعی بتوانید به خوبی تبلیغ کنید باید اید‌ه‌های خوبی به کار ببرید تا کاربران بر روی لینک وب سایت شما کلیک کنند و وارد سایت شما شوند.

به عنوان مثال اگر وب سایت شما در حوزه فروش محصولات می‌باشد در نزدیکی ایام عید نوروز می‌توانید داخل شبکه‌های اجتماعی از عبارت ” تخفیفات ویژه مخصوص ایام نوروز ” استفاده کنید تا کاربران برای خرید وسایل مورد نیاز عید خود داخل سایت شما بشوند. با استفاده از این روش فوق العاده علاوه بر افزایش بازید سایت، فروش بالایی هم به همراه خواهید داشت.

 

راهنمای سفارش طراحی سایت شخصی

امروزه افراد به دلیل پیشرفت تکنولوژی و فراگیر شدن اینترنت تصمیم می‌گیرند که سایت شخصی برای معرفی کسب‌وکار خود راه‌اندازی کنند حال برای طراحی سایت، یا فرد خودش با استفاده از قالب‌های آماده یک سایت ساده طراحی می‌کند و یا اینکه این کار را به شرکت‌های طراحی سایت می‌سپارد. بهتر است قبل از سفارش طراحی سایت شخصی با یک سری اطلاعات کلیدی آشنا شوید در زیر به رایج‌ترین و مهم‌ترین آنها اشاره‌ می‌کنیم:

 

 دامنه سایت و انتخاب سایت از موارد اصلی در هنگام سفارش طراحی سایت شخصی

شما قبل از راه اندازی سایت، نیاز دارید که یک دامنه انتخاب کنید. دامنه نام سایتی است که قرار است از این به بعد با آن سایت خود را فراخوانی کنید. حال شما برای این نامی که انتخاب می‌کنید باید سالیانه یک مبلغی را پرداخت نمایید. به این نکته توجه کنید ثبت سایت تنها ثبت یک نام است.

وب‌هاست شرکتی است که تعداد زیادی کامپیوتر دارد که به اینترنت متصل هستند حال هرزمانی که افراد بخواهند سایتی که طراحی کرده‌اند را در دسترس تمامی افراد در سراسر جهان قرار دهند باید بر روی این کامپیوترها قرار بگیرند. برای این کار باید یک اکانت در هر هاستی که مدنظرتان است ایجاد کنید و سپس سایت خود را بر روی آن قرار دهید. اگر بخواهیم به زمان ساده‌تر بگوییم ثبت دامنه، نام شرکت و انتخاب‌هاست همان مکانی است که برای شرکت انتخاب کرده‌اید.

 

طراحی وب‌سایت برای موفقیت در کسب وکار

بعدازاینکه دامنه خود را انتخاب کردید و به هاست متصل شدید می‌توانید طراحی سایت را شروع کنید. امروزه بیشتر سایت با استفاده از ورد پرس طراحی می‌شود. بعدازاینکه طراحی تمام شود سایت را بر روی‌هاست بارگذاری می‌کنید و شما می‌توانید سایت خود را از طریق مرورگرها تست کنید. اما قبل از هر چیز باید بدانید که هدفتان از سفارش طراحی سایت شخصی چیست تا بتوانید بر اساس این اهداف بیشترین بازدهی را از آن داشته باشید.

 

اتصال به بانک در کسب و کارهای اینترنتی

اگر هدف شما از سفارش طراحی سایت شخصی این است که محصول خود را به فروش برسانید باید خدمات فروش آنلاین را بر روی سایت راه‌اندازی کنید. برای این امکان باید ابتدا یک قرارداد با بانک موردنظر که معمولاً بانک‌های ملت، پاسارگاد، پارسیان و سامان هستند ببندید. انتخاب یک یا دو بانک از بین بانک‌های عضو شتاب ذکرشده کافی است. بعدازآن بانک کد پرداخت آنلاین را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

معرفی سایت

آخرین گام سفارش طراحی سایت شخصی معرفی آن است. در این مرحله باید سایت خود را به کاربران و مخاطبین خود معرفی کنید برای این کار ابتدا موتورهای جستجوگر مانند گوگل بینگ شمارا بشناسند به همین دلیل در دو سایت بینگ و گوگل باید لینک سایت را ثبت کنید. همچنین می‌توانید از راه‌های دیگر مانند تبلیغ در روزنامه، تلویزیون و غیره تبلیغات گسترده‌ای برای سایت خود انجام دهید.

 

تفاوت وب با وب سایت در چیست؟

سایت‌ها معمولاً به‌تنهایی به یک واحد مستقل گفته می‌شود و قادر است به‌تنهایی کار خود را انجام دهد این در حالی است که وب به یک مجموعه‌ای سایت‌ها که در حال حاضر در فضای اینترنت به‌صورت آنلاین حضور دارند گفته می‌شود. یک وب می‌تواند بی‌نهایت سایت داشته باشد و هیچ محدودیتی در تعداد آن وجود ندراد. با کنار هم قرار گرفتن سایت‌ها با هر زبانی وب تشکیل می‌شود و هر چه تعداد سایت‌ها بیشتر شود وب گسترده‌تر می‌شود. به بیان ساده‌تر وب‌سایت‌ها در دل وب فعالیت خود را انجام می‌دهند.

 

سفارش سریع سایت طراحی سایت در مشهد

 رزرو وقت مشاوره رایگان


05136052471

0903272881

?