سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت سفارشی شما در شهر تهران

نظر

?

به نظر شما چرا کسب و کار‌های اینترنتی امروزه تا این حد پرطرفدار و جذاب شده‌اند؟ وضعیت این کسب و کار‌ها هم‌اکنون در تهران چگونه است؟ امروزه شاهد افزایش شمار شرکت تبلیغاتی در اکثر نقاط کشور هستیم. طبیعتاً فراگیر شدن اینترنت و دسترسی راحت همه به این فضا و فضاهای مجازی باعث شده تا افراد بیش از پیش به این طریقه‌ی کسب و کار روی بیاورند. اغراق نیست اگر بگوییم کسب و کار‌های اینترنتی و آنلاین در حال بلعیدن کسب و کار‌های آفلاین هستند!

 

 

تبلیغات در تهران?

 

شاید مدتی پیش کسی تصور نمی‌کرد بتواند در خانه بنشیند و تنها با مانیتور مقابلش کسب و کارش را راه‌اندازی کرده و مدیریت کند. اما امروزه شاهد پیشرفت بزرگی در این نوع کسب و کار در پایتخت هستیم. چگونه می‌توانیم کسب و کار اینترنی خودمان را راه‌اندازی کنیم؟ اگر مشتاق هستید بدانید یک شرکت تبلیغاتی در تهران چه خدماتی ارائه می‌دهد، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

 

آیا به دنبال رسیدن به اوج کسب و کار خود در فضای مجازی هستید؟

با پیشرفت تکنولوژی این روز‌ها افراد بیشتری به فکر راه‌اندازی بخش آنلاین کسب و کار خود هستند. شاید در گذشته فقط این بیزینس‌من‌ها و تاجر‌ها بودند که سعی می‌کردند در حوزه‌ی آنلاین فعالیت کنند و کسب و کار خود را گسترش دهند. اما امروزه با پدیده‌ای جالب‌تر مواجه هستیم؛ می‌بینیم که کسب و کار‌های کوچک و نوپا هم برای ارتقای بخش آنلاین خود از شرکت‌های تبلیغاتی کمک می‌گیرند. ورود این تجارت‌های کوچک به عرصه‌ی آنلاین خود دلیل محکمی برای اثبات بازدهی زیاد این روش است. در هر حوزه‌ای که فعالیت می‌کنید،

فراموش نکنید که رقیبان شما به سرعت در حال پیش‌روی در فضای آنلاین هستند. اگر بخواهید همچنان به صورت آفلاین و به روش‌های سنتی به بازاریایی، معرفی و فروش محصول و خدمات خود در تهران بپردازید شک نکنید که به زودی چیزی از برند شما در حافظه‌ی مشتری باقی نمی‌ماند. اما سوال اساسی اینجا‌ست؛ آیا هل دادن کسب و کارتان در فضای آنلاین کار ساده‌ای به نظر می‌رسد؟ قطعا این‌طور نیست.

اگر می‌خواهید برند شما جای پای خود را در حافظه مخاطب محکم کند، ملزم به رعایت یک‌سری قواعد و ضوابط خاصی خواهید بود که این کار تنها از عهده‌ی یک شرکت تبلیغاتی با افراد حرفه‌ای و باتجربه بر می‌آید. آیا می‌دانید یک شرکت تبلیغاتی چه خدماتی ارائه می‌دهد؟
خدمات شرکت تبلیغاتی که به شما کمک می‌کند از رقیبان خود پیشی بگیرید

یک شرکت تبلیغاتی خدمات گسترده‌ای در حوزه آنلاین و آفلاین ارائه می‌دهد. در حالت کلی می‌توان گفت یک شرکت تبلیغاتی تمام فعالیت‌های مربوط به برند سازی، استراتژیک و تبلیغات یک کسب و کار را از صفر تا صد انجام می‌دهد.

 

1.تبلیغات محیطی

تبلیغاتی محیطی می‌تواند تصویری درست و به جا از برند شما در ذهن مخاطب حک کند. با توجه به گستردگی روش‌های تبلیغات محیطی و امکانات ویژه برای به اجرا گذاشتن استراتژی‌های ارتباطی، یکی از خدمات شرکت‌های تبلیغاتی، ارائه تبلیغات محیطی به برندها است. برندها و تولیدکنندگان می‌توانند با استفاده از جایگاه‌های تعبیه شده در شهر به طور مستقیم با مخاطبان خود سخن بگویند و پیام خود را بدون واسطه به مخاطبان مخابره کنند.

 

 

شرکت تبلیغاتی در تهران?

 

2.دیجیتال مارکتینگ

از دیگر خدمات یک شرکت تبلیغاتی می‌توان به خدمات حوزه دیجیتال اشاره کرد. خدمات دیجیتال مارکتینگ خود به چند بخش تقسیم بندی می‌شود که در ادامه به تشریح هر کدام می‌پردازیم.

 

3.برنامه ریزی و استراتژی برای کسب و کارهای آنلاین

یکی از اصلی‌ترین خدمات یک شرکت تبلیغاتی در حوزه دیجیتال مارکتینگ برنامه ریزی و چیدن استراتژی کسب و کارها است. در این بخش شرکت تبلیغاتی خدماتی همچون تحقیق مشتری (پرسونا مشتری)، تحلیل تکنیکال رقبا، موقعیت یابی کسب و کار در فضای آنلاین، خلق و ایجاد برند و استراتژی شبکه‌های اجتماعی را برای کسب و کار مورد نظر ارائه می‌دهد.

 

4.بازاریابی آنلاین

از دیگر خدمات شرکت تبلیغاتی می‌توان به خدمات بازاریابی آنلاین اشاره کرد. خدماتی همچون بهبود رتبه سایت (SEO)، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، ایمیل مارکتینگ، تبلیغات همسان و بنری در فضای آنلاین را معمولا به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

 

5.وب سایت

در دپارتمان طراحی سایت شرکت‎های تبلیغاتی خدماتی همچون طراحی وب سایت، ساخت فروشگاه‌های آنلاین، پشتیبانی و خدمات نگهداری از وب سایت و مشاوره برای راه‌ اندازی وب سایت را به مشتریان خود ارائه می‌کنند.

 

6.آنالیز

در این دسته از خدمات شرکت‌های تبلیغاتی، شرکت به اجرا و بررسی کمپین‌های مربوط به کسب و کار می‌پردازد. خدماتی همچون آنالیز کمپین‌های تبلیغاتی، آنالیز و گزارش دهی از وب سایت و دیگر رسانه‌های آنلاین، بررسی و مانیتورینگ شبکه‌های اجتماعی در دسته خدمات آنالیز شرکت‌های تبلیغاتی جای می‌گیرد.

 

 

تیم تولید محتوا در مشهد?

 

7.تولید محتوا

از جمله خدمات اساسی یک شرکت تبلیغاتی، خدمات حوزه تولید محتوا است. این خدمات عبارت‌اند‌از:
?طراحی اینفوگرافیک
?تولید محتوای متنی
?تولید پادکست
?تولید متون مورد نیاز کسب و کار برای فعالیت در شبکه‌های اجتماعی
?استراتژی فعالیت در پیام رسان‌ها
?برنامه ریزی و تعیین استراتژی برای فعالیت‌های برند در شبکه‌های اجتماعی
?محصول نویسی
?خدمات کپی رایتینگ (تبلیغ نویسی، کپشن نویسی و…)
?تولید و انتشار مجموعه مقالات برای بلاگ

8.گرافیک

از بخش‌های مهم هر شرکت تبلیغاتی دپارتمان گرافیک است. این دپارتمان وظیفه اجرا و پیاده سازی طرح‌های گرافیکی مورد نیاز بخش‌هایی همچون واحد تولید محتوا، واحد تبلیغات و واحد طراحی سایت را بر عهده دارد. این واحد خود شامل واحد فیلم برداری و تدوین می‌شود که کارهایی همچون ساخت تیزر تبلیغاتی، استاپ موشن، موشن گرافی، ویدئو رئال، تبلیغات ویدیویی و … در این واحد انجام می‌شوند.

 

 

شرکت تبلیغاتی در مشهد?

 

خدمات آژانس تبلیغاتی یاراپلاس

شرکت تبلیغاتی یاراپلاس مفتخر است از سال 1393 فعالیت رسمی خود را آغاز نموده است. این شرکت با پشتوانه دانش فنی و تیم اجرایی یکپارچه تا کنون توانسته‌ است خدمات گوناگونی به برندهای کوچک و بزرگ ارائه بدهد. تمام تمرکز و سعی ما در شرکت تبلیغاتی یاراپلاس ارائه هرچه بهتر خدمات تبلیغاتی به مشتریان است. تیم‌های فنی یاراپلاس با توجه به اشراف کامل بر اصول ارتباطات و مدیریت بازریابی و توانایی بالا در استفاده از ابزار‌های دیجیتال، راهکارهای مناسبی برای توسعه و پیشرفت کسب و کارها ارائه می‌دهد. یکی از خدماتی که در آژانس دیجیتال مارکتینگ یارا پلاس ارائه می‌شود، طراحی سایت است. داشتن یک سایت هدفمند تا چه اندازه می‌تواند بر پیشرفت بیزینس شما تاثیر داشته‌باشد؟

طراحی سایت؛ یکی از خدمات مهم در شرکت تبلیغاتی

یکی از خدماتی که اکثر شرکت‌های تبلیغاتی از جمله شرکت تبلیغاتی در تهران ارائه می‌دهند، طراحی سایت اعم از سایت‌های فروشگاهی، خبری، شخصی و… است. شاید اولین ابهام و سوالی که در ذهن شما در این باره به وجود بیاید این باشد که آیا طراحی سایت به درد کسب و کار من می‌خورد؟

و یا مزیت‌های داشتن یک وب‌سایت چیست؟ اگر شما یک فروشنده هستید و می‌خواهید محصول و یا کالایی را به فروش برسانید، طراحی سایت اولین گامی‌ست که باید بردارید. مزیت‌ داشتن یک سایت برای فروش محصول نسبت به دیگر روش‌ها چیست؟ احتمالا می‌دانید که مغازه‌های دو نبش در خیابان ارزش و قیمت بالاتری نسبت به دیگر مغازه‌ها دارند. داشتن یک سایت فروشگاهی که توسط شرکت تبلیغاتی طراحی شده باشد، برای شما حکم یک مغازه‌ی چهار نبش را دارد که از هر طرف مشتریان را به سمت محصولات شما جذب می‌کند!

از طرفی برای فروش کالا به روش قدیمی زمان و مکان محدودی در اختیار دارید ولی با وجود داشتن وب‌سایت می‌توانید شمار زیادی از محصولاتتان را در هر ثانیه از 24 ساعت شبانه روز به فروش بگذارید. ممکن است هدف شما از طراحی وب‌سایت چیزی غیر از فروش باشد. در این‌صورت چنانچه بخواهید خدمات خود را فقط به مشتری معرفی کنید، تنها به یک سایت بروشور مانند نیاز دارید. طراحی سایت یکی از راه‌های موثر دیده شدن برند شما است.

فراموش نکنید که مخاطب فراموش‌کار است و ممکن‌است بیزینس و برند شما را به راحتی از حافظه‌اش پاک کند. بنابراین شما مجبور هستید به طریقی لا به لای زندگی روزمره آن‌ها نفوذ کنید. اگر سایتی داشته باشید که هدفمند طراحی‌ شده باشد و جایی در جستجوی مخاطبان در گوگل داشته باشد برند شما به درصد بالایی از موفقیت رسیده است. در واقع طراحی سایت به شما کمک می‌کند تا مشتری و مخاطب را به دنبال خود بکشانید به جای اینکه شما به دنبال آن‌ها باشید. اگر طراحی سایت شما توسط یک شرکت تبلیغاتی و یک تیم حرفه‌ای صورت گرفته باشد، به زودی صدای برندتان به گوش همه خواهد رسید.

 

برای ثبت سفارش و دریافت اطلاعات بیشتر 

با شماره 05136052471 

تماس بگیرید

?