سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید ممبر فیک تلگرام

نظر

در بین شبکه های اجتماعی مختلف، تلگرام در بین مردم ایران محبوبیت بسیاری دارد از این‌رو افراد بسیاری کانال های تلگرامی تاسیس کرده و برای به دست آوردن محبوبیت بیشتر به دنبال افزایش ممبر آن هستند. یکی از شیوه‌های رایج افزایش ممبر گروه یا کانال تلگرام، خرید ممبر فیک است. این روش را می‌توان ارزان‌ترین روش افزایش ممبر کانال دانست تا به این صورت اعتبار کانال در فضای مجازی افزایش یابد. دلیل ارزان بودن این روش واقعی نبودن ممبرها هستند و به همین دلیل نام ممبر فیک و یا غیرواقعی را یدک می کشند. برای خرید ممبر واقعی و فیک، از طریق آیدی yaraplus2@ و یا شماره 09923140672 با پشتیبان‌های سایت خرید ممبر تلگرام در ارتباط باشید.

 

ممبر پاپ آپ

 

ممبر فیک تلگرام چیست و دارای چه ویژگی‌هایی است؟

 

همان‌طور که گفتیم افزایش ممبر به صورت ممبر فیک از ساده‌ترین و سریع‌ترین روش‌هایی است که به کمک آن می‌توان تعداد اعضای یک کانال و یا گروه را بالا برد. ولی حتما این سوال برای شما پیش می‌آید که ممبر فیک از کجا آمده است؟ ممبر فیک اکانت‌هایی هستند که توسط شماره‌های مجازی ساخته شده و شخص حقیقی در پشت این اکانت‌ها وجود ندارد. گفتنی است که این اکانت‌ها می‌توانند از کشورهای مختلف باشند.

طی این مدت تلگرام یک بار جلوی ثبت‌نام شماره‌های مجازی آمریکا را گرفت ولی پس از مدتی دوباره آن را آزاد کرد و پس از آن دوباره خرید و فروش ممبر فیک رونق یافت. این نکته را باید بدانید که ممبرهای فیک پس از مدتی توسط تلگرام حذف می‌شوند؛ از این‌رو تا زمانی که آن‌ها را در کانال خود دارید باید نهایت استفاده را از حضورشان ببرید.

 

آن‌چه باید در رابطه با ممبر فیک بدانید.

از مهم‌ترین عیب‌های ممبرهای فیک می‌توان به بازدید نخوردن پست‌های کانال (یا گروه که با خرید ممبر گروه این مشکل قابل حل است.)توسط این ممبرها اشاره کرد. ممبر فیک تنها عدد ممبرهای کانال شما را افزایش می‌دهد و تاثیری در ویو پست‌ها نخواهد گذاشت. ممبر فیک دارای نام و عکس پروفایل است و از نظر ظاهری تفاوتی با ممبر واقعی ندارد. پس از اضافه شدن ممبرهای فیک به کانال و یا گروه شما، ریزش آن‌ها بسیار کم بوده و شاید در حد چندین درصد محدود ریزش اتفاق بیفتد. ممبر فیک را می‌توان تا 30 هزار نفر و یا حتی بیشتر خریداری نمایید که البته بهتر است مقدار آن، آنچنان بالا نباشد که کمبود ویو پست‌های کانال شما به راحتی به چشم بیاید.

 

آیا خرید ممبر فیک توصیه می‌شود؟

این روزها کسب و کارهای اینترنتی بسیاری در ایران به وجود آمده‌اند که یکی از مهم‌ترین منابع فروششان کانال‌های تلگرامی است. حتما دیده‌اید که در فروش حضوری، فروشگاه مد نظر هر چه شلوغ‌تر و پر جمعیت‌تر باشد مردم به خرید از آن مکان توجه بیشتری می‌کنند. از این‌رو افرادی که دارای کانال تلگرامی هستند و در اوایل مسیر خود قرار دارند، به خرید ممبر‌ پاپ آپ تلگرام رو می‌آورند تا با افزایش ممبرهای کانال خود توجه بیشتری را به خود جلب کنند.

 

هر چه یک کانال معروف‌تر شود و در بین مردم بیشتر بچرخد، طرفداران بیشتری به دست آورده تا جایی که دیگر مردم به فیک بودن و یا نبودن برخی از ممبرهای آن کانال توجهی از خود نشان نمی‌دهند. به طور کل کانال‌ها و یا گروه‌هایی که در ابتدای تاسیس کانال و یا گروه خود قرار دارند، با خرید ممبر فیک به نوعی ره چند ساله را یک شبه طی نموده و توجهات لازم را به سمت کانال خود به دست می‌آورند. داشتن ممبر بیشتر باعث می‌شود تا افرادی که به صورت واقعی کانال مد نظر را دنبال می‌کنند، به آن اعتماد پیدا کرده و آن را به افراد خانواده و فامیل خود نیز معرفی کنند. همین امر موجب افزایش ممبر کانال شما به صورت واقعی نیز می‌شود.

 

مزایای ممبر فیک تلگرام چیست!؟

افزایش ممبر تلگرام به صورت فیک به سرعت اتفاق می‌افتد، به صورتی که تا 24 ساعت بعد از خرید ممبر فیک، ممبرها به کانال مد نظر اضافه می‌شوند. از این‌رو مدیر کانال می‌تواند وقت خود را صرف کارهای دیگری در رابطه با کانال کند. به طور مثال ممبر فیک می‌تواند نگرانی کمبود ممبر کانال تلگرام را از ذهن مدیر کانال دور کرده و باعث شود که مدیر پست‌های بهتری با محتواهای مناسب‌تر تولید کند و به نوعی بیشتر وقت خود را صرف تولید محتوای خوب کند تا جایی که همین محتوای خوب به افزایش ممبر کانال او کمک کند.

 

تولید محتوای مناسب می‌تواند تاثیر به سزایی در افزایش ممبرهای کانال شما داشته باشد. برای داشتن بهترین محتواها ترکیبی از متن، عکس و ویدیو را در کانال تلگرامی خود پست کنید. از دیگر مزایای خرید ممبر فیک، ماندگاری آن‌ها تا حداقل 2 سال است. البته پس از 2 سال ممبرهای فیک ریزش پیدا می‌کنند ولی مدیر کانال در همین مدت می‌تواند به روش‌های اصولی برای افزایش ممبر کانال خود اقدام کند.

 

ممبر پاپ آپ

 

آیا میتوان به صورت رایگان ممبر فیک دریافت کرد!؟

حتما تبلیغ‌های متنوعی با عنوان ممبر فیک رایگان تا به حال دیده‌اید؛ ولی توصیه ما به شما این است که در پی این تبلیغ‌ها نباشید. این چنین تبلیغ‌ها می‌توانند موجب هک حساب کاربری شما، افزایش تبلیغ‌های ارزش افزوده، حذف شدن اکانت و … شوند. پس اگر به دنبال خرید ممبر‌های فیک هستید بهتر است از راه اصولی آن پیش رفته و از سایت‌های معتبر مانند خرید ممبر تلگرام آن‌ها را خریداری نمایید.

 همچنین افرادی که ادعای افزایش ممبر کانال شما به صورت فیک و رایگان دارند، ممکن است به بهانه افزایش ممبر کانال، وارد اکانت شما شده و پس از آن شما را از اکانت خارج کرده و اقدام به سواستفاده از کانال شما بکند. البته برخی خود به این فکر افتاده که با ساخت شماره مجازی و جوین شدن در کانال خود ممبرهای کانال خود را افزایش دهند که این روش نیز به نوعی رایگان محسوب می‌شود. لازم به ذکر است همانطور که به طور مثال خرید لایک اینستاگرام رایگان توصیه نمیشود این مورد هم جایی برای کار ندارد.ولی روش به شدت وقت‌گیری بوده و به صورت انبوه نیز بسیار سخت خواهد بود؛ از این‌رو خرید ممبر فیک در همه حال توصیه می‌شود.

سخن پایانی

شاید خرید ممبر‌های فیک به دلیل بی تاثیر بودن آن در ویو پست‌های کانال به نظر بی‌فایده برسد ولی برای افرادی که تازه کانال خود را تاسیس کرده‌اند و به دنبال افزایش محبوبیت هستند می‌تواند راه میان‌بری و قابل اطمینانی باشد. در صورت تمایل به خرید ممبر پروکسی تلگرام یا فیک و یا داشتن هر گونه سوال در رابطه با این نوع از ممبرها می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.