سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ممبر پروکسی تلگرام

نظر


خرید ممبر پروکسی سلام ادز

خرید ممبر پروکسی سلام ادز

رشد سریع و گسترش روز افزون پیام‌رسان‌های مختلف باعث تغییر شکل در ارتباطات افراد و همچنین نوع تبلیغات برای کسب و کارها شده است. در این میان پیام‌رسان تلگرام محبوبیت زیادی بین کاربران ایرانی دارد و شروع یک کسب و کار و یا تبلیغات در آن نتیجه بسیار سودبخشی دارد؛ اما برای تبلیغات و رونق کسب و کار خود در تلگرام گام‌هایی وجود دارد که اولین آن افزایش ممبر کانال تلگرام است. راه‌های مختلفی برای این کار وجود دارد که اکنون در سلام ادز قصد داریم تا با روش خرید ممبر پروکسی تلگرام بیشتر آشنا شویم.

امروزه محبوبیت تلگرام به حدی زیاد است که هیچ چیزی حتی فیلترینگ مانع استفاده کاربران از این پیام‌رسان کاربردی نشده است. با فیلتر شدن تلگرام عده زیادی از افراد به فکر نصب فیلترشکن‌ها افتادند اما این فیلترشکن‌های رایگان  یا از کار افتادند و یا پس از مدتی دیگر قابل استفاده نبودند. همچنین برخی از این فیلترشکن‌ها امنیت کاربران را مختل می‌کردند و با دسترسی به اطلاعات شخصی آن‌ها کاربران را دچار مشکل می‌کردند. به وجود آمدن پروکسی‌ها راه نجاتی برای کاربرانی که اتصال تلگرام آن‌ها قطع شده بود شد و به دلیل امنیت بالا و سرعت بسیار مناسب آن‌ها بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفتند.

ممبر پروکسی

اهمیت خرید ممبر پروکسی تلگرام چیست!؟

حتما تا به اینجا متوجه شده‌اید که پروکسی تا چه اندازه بین کاربران تلگرام محبوب است و روزانه افراد زیادی به دنبال پروکسی‌های مختلف هستند. شما برای رونق کسب و کار خود همواره باید به بسترهایی توجه کنید و از ابزارهایی استفاده کنید که با صرف کمترین وقت و هزینه، بیشترین بازدهی را برای شما داشته باشد؛ چرا که تبلیغات برای کسب و کار اولین و مهم ترین گام برای رونق کسب و کارهای مختلف است. بنابراین باید به ابزارهایی توجه کنید که بیشتر مورد استفاده کاربران است و هیچ ابزاری امروزه به اندازه پروکسی وجود ندارد که برای کاربران تلگرام اهمیت داشته باشد. قالب دیگری از خدمات تلگرام به کمک پروکسی را  می توان تبلیغات پروکسی ساعتی تلگرام دانست.

اگر به دنبال موفقیت در کسب و کار خود هستید خرید ممبر پروکسی تلگرام می‌تواند موفقیت کانال شما را تضمین کند

در ابتدا اگر برای خرید ممبر پروکسی تلگرام شک و تردید دارید لازم است با خواندن ادامه مطالب به شک خود پایان دهید. اجازه دهید با این سؤال آغاز کنیم که چرا خرید ممبر پروکسی تلگرام برای شما و کسب و کارتان نسبت به سایر روش‌ها مفیدتر است؟ روش‌های مختلفی برای خرید ممبر اجباری تلگرام وجود دارد و ممبرهای تلگرام انواع مختلفی دارند. به همین خاطر برای موفقیت کانال خود باید بتوانید به طرز ماهرانه‌ای از بین این روش‌ها بهترین روش را انتخاب کنید. ما شما را قانع خواهیم کرد که چرا ممبر پروکسی تلگرام از سایر انواع ممبر تلگرام برای شما و موفقیت کسب و کارتان مفیدتر است. به شرح برخی از مزایا خرید ممبر پروکسی تلگرام در ادامه خواهیم پرداخت.

ممبر فیک یا ممبر واقعی پروکسی تلگرام کدام بهترست !؟

بهتر است بدانید که دو روش کلی برای بالا بردن ممبر کانال‌های مختلف وجود دارد که شامل خرید ممبر فیک و خرید ممبر واقعی می‌شود. اگر شما قصد دارید تا از ابتدا شروع کسب و کارتان قوی پیش روید پس بهتر است خرید ممبر فیک را فراموش کنید. ممبرهای جعلی حکم سیاهی لشکر را برای کانال شما دارند و نه تنها بازدیدی از کانال شما نخواهند داشت که هیچ‌گونه فعالیتی نیز ندارند و حتی ممکن است ممبرهای فیک شما ریزش پیدا کنند. همچنین هیچ‌گونه پیشرفتی در کانال و افزایش فروش خود نخواهید داشت؛ زیرا یک کاربر جعلی اصلا وجود حقیقی ندارد تا بتواند از شما خرید کند و یا کانال شما را به سایرین معرفی کند. در نتیجه اگر قصد پیشرفت در کار خود دارید به هیچ عنوان کیفیت را فدای کمیت نکنید و از خرید ممبر فیک تلگرام خودداری کنید.توجه داشته باشید که هر دو روش مزیت ها و معایبی دارند اما مهم ترین عامل تاثیر گذار در زمان خرید ممبر تولید محتوا تلگرام است. شما می بایست محتوایی تخصصی و در عین حال زیبا و کاربر پسند برای اعضا جدید خود داشته باشید. تا آن ها را مایل به ماندن در صفحه تلگرامی خود کنید.

چرا به شما خرید ممبر واقعی تلگرام را پیشنهاد می‌کنیم!؟

قطعا برای شما که قصد معرفی و یا تبلیغ برای محصولات خود را دارید، میزان بازدید از هر پست شما امری قابل توجه است؛ مسلم است که هر چه بازدید از کانال شما بیشتر باشد امکان فروش محصولات شما نیز بالاتر می‌رود. این ویژگی، یعنی بازدید از کانال، امری است که فقط به دست ممبر های واقعی ممکن می‌شود و یک ممبر فیک هیچ‌گاه قادر نخواهد بود که از پست شما بازدید کند و یا از شما خرید کند.

بنابراین اولین ویژگی که به واسطه آن خرید ممبر پاپ اپ تلگرام را به شما پیشنهاد دادیم این است که آمار بازدید کانال شما بالاتر می‌رود. دومین ویژگی ممبر واقعی این است که به راحتی و ارزان‌ترین شکل ممکن برای محصول شما تبلیغ می‌کند؛ به این صورت که با انتشار هر پست شما، مخاطبان بیشتری آن را می‌بینند و به کانال شما سر می‌زنند. اعضای کانال شما اگر واقعی باشند هر یک به منزله یک رسانه تبلیغاتی برای کسب و کارتان به شمار می‌روند.

روش‌های خرید ممبر واقعی تلگرام به چه صورت هست!؟

به طور کلی خرید ممبر واقعی تلگرام از دو روش انجام می‌شود. شما می‌توانید این کار را خودتان به صورت دستی انجام دهید که باید در این راه صبوری و تلاش زیادی داشته باشید؛ چرا که با تبلیغ کانال خود در سایر کانال‌ها به سختی می‌توان اعضای زیادی را پس از مدتی طولانی جذب کرد. اما ما به شما یک راه سریع‌تر و راحت‌تر پیشنهاد می‌کنیم و آن خرید ممبر واقعی است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن بیشترین نتیجه خواهید گرفت.

خرید ممبر واقعی نیز خود از روش‌های مختلفی انجام می‌پذیرد. یک مدیر هوشمند که صاحب کسب و کار است روشی را برای خرید ممبر واقعی انتخاب می‌کند که در عین حالی که کم هزینه است بازدهی بالایی نیز داشته باشد. به نظر شما کدام یک از انواع ممبر واقعی دارای این ویژگی است؟ کدام روش برای جذب ممبر دارای اثر طولانی مدت‌تری است؟ ما به شما خرید ممبر پروکسی تلگرام را پیشنهاد می‌کنیم. با ما همراه باشید تا توضیحات بیشتری در این باره برای شما بازگو کنیم.

 

خدمات ممبر پروکسی

خرید ممبر پروکسی تلگرام؛ برگ برنده شما

ممبر پروکسی تلگرام کاربرانی هستند که با پروکسی به تلگرام متصل هستند. حتما برای شما نیز پیش آمده است که هنگام نصب یک پروکسی از شما تقاضا شود وارد یک کانال مشخص شوید وگرنه در غیر این صورت پروکسی برای شما غیر فعال خواهد شد. نکته‌ای که در این جا واضح است، این است که کاربرانی که قصد اتصال به تلگرام با پروکسی را دارند معمولا عضویت در این کانال‌ها را قبول می‌کنند. حال متوجه شدید چرا ممبرهای پروکسی بهترین گزینه‌ها برای افزایش ممبر کانال شما هستند؟

توضیح راه‌های خرید ممبر پروکسی

  • سفارش تبلیغ در پروکسی بدون تعیین کردن تعداد اعضا: تبلیغات اسپانسرینگ پروکسی تلگرام یکی از پربازده‌ترین روش‌های تبلیغاتی است. با توجه به این که استفاده از پروکسی بسیار رایج شده است تقریبا می‌توان مطمئن بود که سفارش تبلیغ در این پروکسی‌ها تمام سرمایه شما را زنده می‌کند و باعث سودهی فراوان برای شما می‌شود. تبلیغات اسپانسرینگ به این صورت است که کانال شما می‌تواند اسپانسر پروکسی شود و شرط استفاده کاربران از آن پروکسی عضویت در کانال شما باشد. مزیت این روش این است که می‌توانید ابتدا با هزینه کمی این روش از خرید ممبر را برای کانال خود امتحان کنید و محدودیتی برای تعداد اعضا جذب شده وجود ندارد؛ اما عیب این روش این است که مثلا تضمینی برای اضافه شدن 1000 کاربر در کانال شما وجود ندارد و ممکن است تعداد زیادی جذب کانال شما نشوند.
  • خرید ممبر پروکسی با تعیین تعداد اعضا: در این روش به میزانی که ممبر لازم دارید به شرکت مورد نظر خود سفارش می‌دهید تا از طریق تبلیغات در پروکسی آن میزان را برای شما فراهم کند و پس از رسیدن اعضای کانال شما به آن مقدار تعیین شده هزینه‌ای را که در مورد آن توافق کرده‌اید را پرداخت می‌کنید. مزیت این روش این است که دقیقا به همان تعداد تعیین شده عضو به کانال شما اضافه می‌شود. 

نکاتی برای خرید ممبر پروکسی تلگرام

تا به اینجا با مزایا ممبر پروکسی آشنا شدید و دانستید که انتخاب این نوع از روش های خرید ممبر تلگرام تا چه حد می‌تواند برای شما سودهی داشته باشد؛ اما نکاتی در مورد خرید این نوع از ممبر وجود دارد که باید به آن توجه کنید. در انتخاب شرکتی که قصد خرید ممبر از آن را دارید بسیار دقت کنید و فریب قیمت پایین بعضی از شرکت‌ها را نخورید؛ چرا که تضمینی برای افزایش ممبر شما قائل نیستند و هزینه شما را هدر می‌دهند.

همچنین اگر هنوز در ابتدا کسب و کار خود هستید و برای شما اهمیت دارد که زیاد هزینه نکنید و پول خود را پس انداز کنید سعی کنید شرکت‌هایی را انتخاب کنید که قیمت‌های پیشنهادی آن‌ها پایین‌تر باشد و در عین حال از کیفیت خوبی برخوردار باشند؛ ما در سایت سلام ادز همراه شما عزیزان هستیم تا با کمترین هزینه بیشترین بازدهی را به کسب و کار شما هدیه دهیم؛ شما می‌توانید با استفاده از شماره تماس‌ها و کانال‌های ارتباطی موجود در سایت از افزایش ممبر کانال خود با روش خرید ممبر پروکسی تلگرام اطمینان داشته باشید و با خیال راحت به ما اعتماد کنید تا سرمایه شما در سریع‌ترین زمان با کمترین هزینه دوچندان کنیم.

 

خرید ممبر پروکسی

 

افزایش ممبرهای کانال تلگرامی چگونه به رونق کسب و کار کمک خواهند کرد؟ چه روش‌هایی برای افزایش ممبرهای کانال وجود دارد؟ چرا خرید ممبر پروکسی یکی از بهترین روش‌های موجود برای افزایش تعداد اعضا است؟ یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین شبکه‌های پیام‌رسانی در ایران تلگرام است. بسیاری از کسب و کارهای کوچک و بزرگ برای توسعه و رونق فروش محصولات و خدمات خود به این شبکه پیام‌رسانی روی می‌آورند. یکی از مهم‌ترین مسائل برای مدیران تلگرامی افزایش ممبرهای کانال است. در این مقاله به معرفی یکی از بهترین روش‌های افزایش ممبر، یعنی خرید ممبر پروکسی تلگرام خواهیم پرداخت. با سلام ادز همراه شوید.

با افزایش تعداد ممبرهای کانال تلگرامی برند خود را توسعه دهید.

آیا می‌دانید که تلگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های پیام‌رسانی در میان کاربران ایرانی است؟ طبق آمار اعلام شده، حدود 56 درصد از کاربران ایرانی به صورت مداوم از تلگرام استفاده می‌کنند. با توجه به محبوبیت بالای این شبکه اجتماعی و استفاده بسیاری از ایرانیان از آن،‌ واضح است که شمار بسیاری از کسب و کارها برای توسعه کار خود و افزایش فروش محصولات به تلگرام روی می‌آورند. تلگرام با در اختیار گذاشتن امکاناتی مانند گروه‌ها ( خرید ممبر گروه )و کانال‌ها بستر مناسبی برای تبلیغات و فعالیت‌های متنوع کسب و کارها ایجاد کرده است.

کسب و کارهای کوچک و بزرگ با داشتن کانال‌های تلگرامی معتبر و فعال می‌توانند ارتباط خود را با مخاطبان افزایش داده و میزان رضایت مشتریان را بیش‌تر کنند. مسئله‌ای که ذهن بسیاری از مدیران کانال‌های تلگرامی را به خود مشغول می‌کند تعداد ممبرها یا همان اعضای کانال است. اما چرا تعداد اعضای کانال‌‌های تگرامی چنین اهمیتی دارد؟ در ادامه به بررسی مزایای افزایش ممبرهای کانال‌های تلگرامی خواهیم پرداخت.

اعتبار کانال و برند با کانال خرید ممبر پروکسی

یکی از مهم‌ترین مزایای افزایش ممبرهای کانال‌های تلگرامی، افزایش اعتبار کانال و اعتماد دیگر کاربران به آن است. طبق تحقیقات انجام شده،‌ افراد معمولاً تمایل به خرید محصولات یا استفاده از خدماتی را دارند که پیش‌تر توسط دیگران امتحان و تایید شده باشند. در فروشگاه‌های اینترنتی نظرات دیگر کاربران نشان‌دهنده تایید یا رد محصولات هستند. اما در کانال‌های تلگرامی این ممبرها و تعداد اعضای کانال و بازدیدها هستند که می‌توانند نشان‌دهنده تایید کسب و کار و اعتبار بالای برند باشند.

به همین دلیل بسیاری از مدیران کانال‌های تلگرامی همواره به دنبال راه‌هایی برای افزایش تعداد ممبرهای کانال‌های خود هستند. هر چه ممبرهای بیش‌تری داشته باشید، اعتبار کانال شما افزایش پیدا کرده و تمایل افراد به استفاده از محصولات شما بیش‌تر خواهد شد. تعداد ممبرها در واقع نشان دهنده میزان اعتماد دیگر کاربران به شما هستند. با داشتن ممبرهای بیش‌تر، افرادی که برای اولین بار به کانال شما وارد می‌شوند نیز اعتماد بیش‌تری به محصولات و خدمات شما خواهند داشت.

افزایش فروش محصولات پروکسی

از دیگر مزایای تعداد بالای اعضای کانال‌های تلگرامی می‌توان به فروش بیش‌تر محصولات و خدمات اشاره داشت. در کسب و کارهایی که هدف آن‌ها فروش محصولات است، تعداد ممبرها ارزش بسیار بالایی دارد. زیرا هر یک از اعضای کانال شما می‌توانند یک مشتری برای محصولات یا خدمات شما باشند. اما با داشتن ممبرهای کم، طبیعی است که فروش کم‌تری نیز داشته باشید. کانال‌های تلگرامی به چنان بستر مناسبی تبدیل شده‌اند که حتی بسیاری از کسب و کارها فعالیت اینترنتی خود را با ساخت یک کانال آغاز می‌کنند. بسیاری از افراد برای فروش محصولات و خدمات خود از کانال‌ها و تبلیغات تلگرامی بهره می‌برند و با روش‌های گوناگون نظیر خرید ممبر پروکسی اعضای کانال خود را افزایش می‌دهند. شاید وقت آن باشد که شما نیز برای توسعه و پیشرفت بیش‌تر کار خود در این شبکه پیام‌رسانی سرمایه‌گذاری بیش‌تری کنید.

انواع روش‌های افزایش ممبرهای کانال‌های تلگرامی

روش‌های گوناگونی برای افزایش تعداد ممبرهای کانال‌های تلگرامی وجود دارد. مدیران می‌توانند با توجه به نوع کسب و کار و مرحله‌ای که در آن قرار دارند، ‌از هر یک از این روش‌ها برای افزایش تعداد ممبرها و البته نگه داشتن آن‌ها استفاده کنند. برخی از محبوب‌ترین روش‌های افزایش اعضای کانال‌های تلگرامی عبارت است از:

محتوای با کیفیت قبل ممبرگیری پروکسی

اولین و البته بهترین روش برای افزایش ممبرها،‌ تولید و انتشار محتوای باکیفیت است. محتوا یکی از مهم‌ترین مسائلی است که می‌تواند کاربران جدید را به عضویت در کانال شما تشویق کند. سعی کنید با داشتن یک استراتژی و برنامه‌ریزی قدرتمند، محتواهایی با کیفیت و جذاب را در کانال خود بارگذاری کنید. البته بهتر است بگوییم که این روش یکی از زمان‌برترین روش‌ها خواهد بود.

خرید ممبر فیک

از دیگر روش‌هایی که از محبوبیت بالایی برخوردار بوده خرید ممبر فیک تلگرام است. با خرید ممبر فیک تعداد ممبرهای شما افزایش پیدا خواهد کرد. اما در میزان بازدید از پست‌ها و فروش محصولات هیچ پیشرفتی مشاهده نخواهید کرد. خرید ممبرهای فیک مناسب آن دسته از کسب و کارها است که می‌خواهند شروعی پرقدرت داشته باشند. بهتر است تنها در آغاز کسب و کار و برای مدتی کوتاه از این روش استفاده کنید.

خرید ممبر پروکسی

یکی از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین روش‌های افزایش ممبرهای کانال‌های تلگرامی خرید ممبر پروکسی تلگرام است. در این روش تنها کافیست مبلغی را برای یک پروکسی خاص پرداخت کنید. در این صورت زمانی که کاربران به آن پروکسی متصل می‌شوند می‌توانند کانال شما در ابتدایی‌ترین مکان صفحه تلگرامی خود مشاهده کنند. این روش یکی از پراثرترین و با کیفیت‌ترین روش‌های موجود است. در ادامه به توضیح بیش‌تر درباره خریدن ممبر پروکسی خواهیم پرداخت.

خرید ممبر پروکسی

خرید ممبر پروکسی چگونه به رونق کانال شما کمک خواهد کرد

همان‌طور که گفتیم خرید ممبر پروکس تلگرام یکی از محبوب‌ترین و البته پراثرترین روش‌های افزای ممبرهای کانال‌های تلگرامی است. در این روش می‌توانید بیش از هر روش دیگری تعداد اعضای کانال خود را افزایش دهید. اما چه چیزی موجب محبوبیت بالای این روش می‌شود؟ به چه دلیل خرید ممبر پروکسی برای توسعه و رونق کسب و کار توصیه می‌شود؟

ممبرهای کاملاً واقعی و آنلاین

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ممبرهای جذب شده از طریق اسپانسرشیپ پروکسی، واقعی و آنلاین بودن آن‌ها است. افرادی که با استفاده از پروکسی در کانال شما عضو می‌شوند کاربرانی کاملاً واقعی و فعال در تلگرام هستند. هیچ چیز بهتر از داشتن ممبرهای واقعی و فعال نخواهد بود!

ریزش کم

یکی از مسائلی که ارزش ممبرهای واقعی جذب شده از این روش را دو چندان می‌کند، عضویت آن‌ها در کانال به اختیار خودشان است. یکی از دغدغه‌های مدیران کانال‌های تلگرامی،‌ خارج شدن بسیاری از اعضا پس از خرید است. در حالی که با خرید ممبر پروکسی تمام اعضا کاملاً به اختیار خود در کانال شما عضو خواهند شد. به همین دلیل ریزش پس از خرید بسیار کم‌تر خواهد بود. البته بهتر است بالا بردن کیفیت محتوای داخل کانال را نیز هرگز فراموش نکنید.

افزایش بازدید

همان‌طور که گفتیم ممبرهای جذب شده از این روش علاوه بر اینکه کاملاً واقعی و آنلاین هستند، به اختیار خود در کانال شما عضو می‌شوند. این بدین معنی است که این کاربران به طور روزانه و مداوم از تلگرام استفاده می‌کنند. در چنین حالتی اگر محتوایی با ارزش و جذاب را در کانال خود بارگذاری کنید می‌توانید بازدید بیش‌تری را نیز دریافت کنید. بازدید بیش‌تر از جمله عناصر کلیدی در موفقیت یک کسب و کار تلگرامی خواهد بود.

افزایش فروش

همان‌طور که پیش‌تر گفتیم، اگر ممبرهای زیادی در کانال خود داشته باشید، میزان فروش نیز افزایش خواهد یافت. ممبرهای خریداری شده از روش اسپانسرشیپ پروکسی کاملاً واقعی هستند. به همین دلیل علاوه بر میزان بازدید، میزان فروش شما نیز به احتمال بالا بیش‌تر خواهد شد. علاوه بر این، ممبرهای واقعی و فعال با به اشتراک گذاشتن محتواهای با کیفیت و جذاب شما به افزایش بازدید و همچنین فروش محصولات و خدمات شما کمک بسیاری خواهند کرد.

روش‌های خرید ممبر پروکسی تلگرام

اگر قصد خرید ممبر از طریق اسپانسرشیپ یک پروکسی را در تلگرام دارید، بهتر است ابتدا درباره روش‌های خرید بیش‌تر بدانید. در ابتدا بهتر است به این نکته توجه کنید که ممکن است مجبور شوید هزینه بیش‌تری را برای خرید ممبر پروکسی نسبت به دیگر روش‌ها پرداخت کنید. اما هزینه‌ای که برای خرید این نوع از ممبرها پرداخت می‌کنید در مقابل دیگر روش‌ها ارزش بیش‌تری داشته و نتیجه بهتری را نیز در پی خواهد داشت. به طور کلی می‌توانید به دو روش ممبرهای پروکسی را برای کانال خود خریداری کنید:

 

خرید ممبر پروکسی

خرید ممبر پروکسی با تعیین تعداد اعضا

یکی از روش‌های خرید ممبرهای پروکسی تعیین تعداد اعضای دلخواه پیش از خرید است. در این روش با انتخاب پروکسی دلخواه، می‌توانید تعداد اعضایی که در نظر دارید، مثلاً 1000 ممبر، را مشخص کنید. پس از تعیین کردن پروکسی و تعداد اعضا، با متصل شدن افراد به پروکسی کانال شما نیز به نمایش درخواهد آمد. کانال شما تا زمانی به عنوان اسپانسر پروکسی به نمایش در می‌آید که کاربران جدید به تعداد معین شده در کانال شما عضو شوند. پس از آن نمایش کانال شما به عنوان اسپانسر پروکسی مورد نظر به پایان خواهد رسید.

خرید ممبر پروکسی بدون تعیین تعداد اعضا

دومین روش برای خرید ممبرهای پروکسی، تعیین نکردن اعضای مورد انتظار است. در این روش برخلاف روش قبل دیگر مجبور به تعیین تعداد اعضا نخواهید بود. اما می‌توانید زمانی مشخص را برای نمایش کانال خود به عنوان اسپانسر پروکسی انتخاب کنید. در این روش دیگر تضمینی برای تعداد ممبرهای جدید نخواهد بود. ممکن است تعداد اعضای جذب شده در این روش کم‌تر یا حتی بیش‌تر از انتظار شما باشند. می‌توانید با مراجعه به وبسایت‌های معتبر فروش ممبر تلگرام، مانند سلام ادز، تعداد ممبرهای کانال خود را در عرض یک هفته افزایش دهید.

ممبر تضمینی پروکسی

یکی از دغدغه‌های کسب و کارهای امروزی شاید این باشد که به‌اندازه کافی فروش لازم را ندارند. اگر شما هم این مطالب را می‌خوانید حتماً از آن دسته افرادی هستید که برند و بیزینس برای شما از اهمیت برخوردار بوده و به این فکر می‌کنید که چگونه می‌توانید فروش خود را افزایش دهید و به سطح بالایی از درآمد برسید. همان‌طور که مشهود است در حال حاضر به دلیل آنلاین شدن اکثر بسترها و پیشرفت علم باید همگام با این تکنولوژی پیش بروید تا بتوانید رقبای خود را کنار بزنید. این نکته مهم بوده که شما چگونه کاری را قرار است انجام دهید که نتیجه حاصل از آن تأثیر مثبتی در روند کاری شما بگذارد. در این‌جا  باید گفت ممبر تضمینی پروکسی می‌تواند نقش مهمی را ایفا کرده و به شما کمک کند تا کانال ایجاد شده برای هدف خود را به‌درستی مدیریت کنید.

 درواقع باید بتوانید با خریدن ممبر تضمینی،  پیشرفتی را در زمینه‌‌ی هدف خود به ‌دست آورید. شاید افراد زیادی اقدام به خرید ممبر کرده اما نتیجه مطلوبی را دریافت نکرده باشند. اکنون شما با خواندن نکات مهمی که در این مقاله جمع‌آوری‌شده خواهید توانست از طریق خریداری ممبر پروکسی شاهد ارتقای کیفی کار خود باشید. حال می‌توانید در سلام ادز بیشتر بخوانید و بیشتر بدانید.

آیا با خرید ممبر تلگرام هم نتوانسته‌اید به درآمد بالا دست‌یابید!؟

تابه‌حال چنین سوالی برای شما پیش‌آمده است که چرا گاهی خرید ممبر خالی از فایده است و در رشد بیزینس شما تاثیری ندارد؟ اگر چنین موردی را تجربه کرده‌اید به شما پیشنهاد می‌کنیم اقدام به خرید ممبر تضمینی پروکسی کنید. چرا؟ به‌این‌علت که در چنین ممبر گیری‌ای شاهد ریزش اعضا نخواهید بود. این یعنی گاهی در ممبر گیری‌های مختلف ریزش اعضا رخ می‌دهد و تاثیری روی کسب و کار نخواهد گذاشت. بله تصور کنید شروع به خرید ممبر کرده اما هیچ نتیجه‌ای از آن نگرفته‌اید؛ اما در روش ممبر گیری تضمینی پروکسی، کاربران بعد از اتصال به پروکسی با انتخاب خود تصمیم می‌گیرند که عضو کانال شما شوند یا خیر.

 درواقع کانال موردنظر فقط برای شما در صفحه تلگرامتان نمایش داده خواهد شد؛ درصورتی‌که در ممبرگیری‌های دیگر، کاربر هیچ انتخابی ندارد و بدون تصمیم خود به کانال موردنظر وارد می‌شود. حالا با توجه به توضیحات داده‌شده خودتان را جای کاربر قرار دهید که آیا برایتان خوشایند است بدون انتخاب عضو کانالی شوید؟ در این مواقع واکنش شما چه خواهد بود؟ به‌احتمال فراوان از آن کانال خارج‌شده و ریزش اعضا رخ خواهد داد؛ بنابراین کاربران ترجیح می‌دهند با انتخاب خود عضو کانال موردنظر شوند. در ممبرگیری تضمینی پروکسی نیز ریزش بسیار ناچیز است زیرا اغلب افراد با خواست باطنی خود وارد کانال می‌شوند. پس اگر واقعاً برایتان مهم باشدکه اعضای کانال خود را با سرعت بیشتری افزایش دهید بهترین گزینه پیش رو استفاده از ممبر پروکسی است.

 

ممبر تضمینی پروکسی

با انتخاب نکردن ممبر پروکسی فرصت موفقیت را از خود سلب خواهید کرد

اگر می‌خواهید متضرر شوید می‌توانید به نخریدن ممبر تضمینی پروکسی اکتفا کنید؛ اما اگر برعکس این جمله برای شما مصداق دارد و در تلاش هستید تا اعضای کانال خود را بالا ببرید از ممبر گیری تضمینی پروکسی غافل نشوید. همان‌طور که می‌دانید وجود اعضای واقعی در تلگرام به کانال شما ارزش خواهد داد. اگر اعضای شما واقعی باشد می‌توانید استراتژی تبلیغات را در کانال خود پیاده کنید تا به نقطه هدف خود نزدیک شوید.

 اما اگر اعضا بالا بوده اما فیک باشد چطور؟ به نظر شما با فیک بودن ممبرهای کانال می‌توان شاهد پیشرفتی بود؟ گاهی فیک بودن موردنیاز است اما به شکلی موقت و با رعایت اصول، اما در مقام قیاس بهترین عملکرد متعلق به افرادی خواهد بود که در همان ابتدا به فکر گرفتن اعضای واقعی برای کانال خود هستند. ممبرگیری تضمینی پروکسی به شما کمک خواهد کرد بتوانید درزمانی کم با سرعتی بالا به کانال خود ارزش بدهید. هوشمندانه‌ترین کار این است تردید نکنید و بین بهتر و بهترین گزینه بهترین که شامل خرید ممبر پروکسی است را انتخاب نمایید.

تولید کردن محتوای جذاب و منحصربفرد

دقت کنید در محتوای خود از تکرار بیش‌ازحد پرهیز کنید و از جملات کوتاه اما تأثیرگذار بهره ببرید. همچنین علائم نگارشی و املایی را به‌درستی در محتوای خود به کار ببرید. هرگز در محتوایی که تولید می‌کنید از رقبای خود بد ننویسید و سعی کنید از مزیت‌هایی که شما را با رقیبانتان متفاوت می‌کند صحبت کنید.

انتخاب عکس‌های باکیفیت

سعی کنید برای گذاشتن عکس از محصولات خود از عکاسان صنعتی کمک بگیرید. اگر قصد دارید عکسی را از فضای اینترنت تهیه کرده و آن را به اشتراک بگذارید حتماً از عکس‌های باکیفیت استفاده نمایید. انتخاب عکس و نوع رنگ‌بندی آن تا حد بسیار زیادی در زیبایی کانال شما نقش خواهد داشت. درنتیجه سعی کنید فضایی باسلیقه را در کانال خود به وجود آورید.

گذاشتن تخفیفات و جوایز

 این کار باعث خواهد شد کاربران تشویق شوند تا از محصولات شما خرید کنند. در حال حاضر خیلی از افراد از ممبر تضمینی پروکسی استفاده می‌کنند و فروش‌های بالایی دارند. بسیاری از افراد از میزان تاثیر تخفیفات و جوایز در جریان هستند و می‌دانند که این روش تا حد زیادی می‌تواند باعث افزایش اعضای کانال شده و به همان نسبت طیف مشتریان را گسترده کند. پس از این گزینه در کانال خود استفاده نمایید.

استفاده از نظرسنجی

 این امر را فراموش نکنید نظرسنجی‌ها به شما کمک می‌کنند تا با مشتریان خود در تعامل بوده و از نظرات اعضا برای بهبود کانال خود استفاده نمایید. بسیار مهم است که بدانید نظرات کاربران در مورد کانال یا محصولات و برند شما چیست؟ زمانی که کاربران متوجه می‌شوند که شما برای نظرات آن‌ها ارزش قائل هستید حس اعتماد در آن‌ها شکل خواهد گرفت و شما در نظر آن‌ها تبدیل به گزینه‌ای مناسب برای خرید خواهید شد.

 

ممبر تضمینی پروکسی

چرا ممبر تضمینی پروکسی را پیشنهاد میکنیم!؟

یکی از دلایلی که باعث محبوبیت این نوع ممبرگیری شده است این بوده که تلگرام به‌خودی‌خود بسیار محبوبیت دارد و افراد زیادی در سراسر جهان از این پیام‌رسان استفاده می‌کنند اما به علت اینکه تلگرام در کشور ما فیلتر شده است خیلی از افراد انتخابی جز استفاده از پروکسی‌ها ندارند. می‌توان گفت به علت اینکه تعداد کثیری از کاربران برای اتصال خود از پروکسی استفاده می‌کنند این  امر موجب شده است که خیلی از صاحبان کسب و کار تصمیم بگیرند از ممبرگیری تضمینی پروکسی استفاده کنند تا به نتیجه نهایی یعنی افزایش ممبر و فروش بیشتر دست یابند.

7 مزیت استفاده از ممبر پروکسی تلگرام

قطعاً تا به اکنون متوجه تأثیر و فواید ممبر گیری از طریق پروکسی شده‌اید. در ادامه برای شما این فواید را نام خواهیم برد.

  • افزایش اعضای کانال: ممبرگیری تضمینی پروکسی اعضای کانال را بالا می‌برد و کانال شما دارای ارزش خواهد شد.
  • افزایش میزان بازدید: زمانی که اعضای کانال شما بالا می‌رود به دلیل واقعی بودن اعضا میزان بازدید نیز افزایش خواهد یافت.
  • افزایش میزان درآمد: یکی از مهم‌ترین روش‌ها در فروش‌های تلگرامی این است که اعضای شما واقعی بوده و فیک نباشند تا بتوانید محصولات خود را به طیف گسترده‌تری معرفی کنید از همین منظور می‌توان گفت با افزایش اعضا و بازدید، فروش شما دو برابر خواهد شد.
  • شناخته شدن محصولات: شما می‌توانید با افزایش دنبال کنندگان خود در بستر فراهم‌شده محصولاتتان را به تعداد بیشتری از کاربران نشان دهید. هرچه تعداد کاربرانی که محصول شما را مشاهده می‌کنند بیشتر باشد امکان یافتن مشتری نیز افزایش پیدا خواهد کرد.
  • رشدهی در کم‌ترین زمان: استفاده‌کنندگان از ممبر تضمینی پروکسی می‌توانند در کم‌ترین زمان بیشترین رشد را برای خود رقم بزنند. یکی از مزیت‌های ممبر پروکسی این است که شما نیازی ندارید زمان زیادی را صرف گرفتن اعضا کنید و فقط کافی است تمام تمرکز خود را روی محتوایی که برای کانال خود تولید می‌کنید بگذارید.
  • خرید آسان: امروزه اغلب افراد ترجیح می‌دهند کارها را به‌آسانی و به‌صورت آنلاین انجام دهند و همین امر نیز موجب ترغیب مشتریان خواهد شد.
  • پذیرفتن تبلیغات: اگر اعضای شما بالا باشد علاوه براین که می‌توانید به فروش بالایی برسید این امکان برای شما فراهم خواهد شد که کانال‌های دیگر را در کانال خود تبلیغ کنید و باعث افزایش درآمد و سودآوری بیشتری شوید.